Samsonidze Anton ჩემი სოკარი - პირველი შედეგები თანამედროვე მენეჯმენტის ყველაზე დიდ მიგნებად და სწორ მიდგომად შეიძლება ჩაითვალოს კომპანიის მიერ ადამიანური რესურსების სწორად შეფასება და საჭიროებისას სათანადოდ გამოყება. ნებისმიერ პოზიციაზე მყოფი ადამ... февр. 20, 2022
Samsonidze Anton ყველა პოზიცია ახალი გამოწვევაა რუბრიკის „წარმატების ისტორიები“-ს საშუალებით გვინდა გაგაცნოთ ხელვაჩაურის სერვის ცენტრის მენეჯერი გურამ აბუსერიძე. გურამი 2012 წელს, კომპანია „სოკარი“-ს აჭარაში დაფუძნების დღიდან შეუერთდა აღმრიცხველის ... февр. 16, 2022
Samsonidze Anton პირველი წარჩინებულები 2017 წელს ქ. ქუთაისში გაიხსნა "სოკარ ჯორჯია გაზი"-ს სასწავლო ცენტრი, სადაც კომპანიის თანამშრომლები გადიან პროფესიული ამაღლების კურსებს, სწავლობენ ახალ ტექნოლოგიებს და აბარებენ გამოცდებს საკუთარი კვალი... февр. 15, 2022
Samsonidze Anton სპეციალისტობიდან მენეჯერობამდე - მამუკა ახლოური, კასპის სერვის ცენტრის მენეჯერი სოკარის ერთიანი, ძლიერი გუნდი ცალკეული ადამიანების გამოცდილებებსა და პროფესიონალიზმზე დგას, რომელთაც კომპანიასთან ურთიერთობის სხვადასხვა, საინტერესო ისტორიები აკავშირებს. საჭირო დროს საჭირო ადგილზე ყო... янв. 21, 2022
Samsonidze Anton კომპანიის მთავარი ფასეულობა მაღალკვალიფიციური და ერთგული თანამშრომლებია დიდი ხანია წარსულს ჩაბარდა ის დრო, როცა კომპანიის სიძლიერე და სიმდიდრე მხოლოდ მისი უძრავი ქონებითა და კაპიტალით განისაზღვრებოდა. XXI-ე საუკუნეში, კომპანიის მთავარ ფასეულობას განსაზღვრავენ მაღალკვალიფი... янв. 20, 2022